Türkiye’de Bir İlk: Kullanıcılar Papara Card’larını Kendileri Tasarlıyor

Aylık 2,4 milyar TL’yi aşkın alışveriş işlem hacmiyle Türkiye’de ön ödemeli kart pazarının lideri olan finansal teknoloji şirketi Papara, tüm kullanıcılarına Papara Card’ları kişiselleştirme olanağı sunmaya başladı. Yeni özellik sayesinde Black, Gray, Rose, Almond ve Teal olmak üzere beş renk seçeneğiyle sunulan Papara Card’lar, kullanıcılar tarafından çeşitli tasarım araçları kullanılarak özelleştirilebiliyor. Geliştirme, kart sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyor.

 

Yazı yazarak, ikon eklenerek, çizim yapılarak kişiselleştirilecek

Papara kullanıcıları, yeni kart talebinde bulunurken “Kartımı Tasarlamak İstiyorum” seçeneğini aktif ederek Papara Card tasarlama akışına ulaşabiliyor. Yazı yazma, ikon ekleme ve çizim yapma araçları sunan bu adımlarda kullanıcılar, farklı yazı tiplerini, çizim araçlarını ve ikonları kullanarak kart tasarımlarını kendilerine özgü hâle getirebiliyor. Ekledikleri tasarım öğelerini boyutlandırabilen, bu öğelerin yönünü değiştirebilen kullanıcılar, günlük finansal ihtiyaçlarında kullanabilecekleri ön ödemeli kartlarını kişiselleştirebiliyor.

 

İsme özel üretilecek

Oluşturulan tasarım kartlar, değerlendirme sürecinin ardından üretiliyor. Kullanıcılar, tek seferlik bir ücret karşılığında sunulan tasarım kartlarının teslim edileceği adresi de kart siparişi akışında belirleyebiliyor. Tasarımı yapan kullanıcının ismine özel olarak üretilen kişiselleştirilmiş Papara Card’lar, kullanıcının seçtiği adrese teslim ediliyor. Teslimatın ardından kullanıcılar, kendilerini yansıtan tasarım öğelerle şekillendirdikleri temassız özellikli Papara Card’larını dünyanın her yerinde ve online alışverişlerinde kullanabiliyor. Papara Card ile aynı özellikleri taşıyan tasarım kartlar, üç ayda bir yenilenen Cashback programıyla harcadıkça anında nakit kazandırıyor ve bu kartlar kullanılarak ATM’lerde para çekme/yatırma işlemleri gerçekleştirilebiliyor.

 

“Mottonu yaz, tutkunu çiz, Papara ile kendini yansıt”

Papara, Türkiye’de bir ilk olan ve kullanıcılara kendi kartlarını tasarlama olanağı sunan özelliğini duyurmak için ses getiren bir reklam kampanyasına da imza attı. TV reklam filmi, açık hava reklamları ve dijital mecraların da içinde olduğu kampanya, “Mottonu yaz, tutkunu çiz, Papara ile kendini yansıt” mesajı etrafında tasarlandı. Çekimleri Maslak, Harbiye ve Şişhane’de yapılan kampanya filminde; hayatın tekdüze akışından dans, müzik, oyun, spor, moda gibi tutkularıyla sıyrılan karakterlerin, bu tutkularını ve onlara yol gösteren mottolarını Papara’nın beş renk seçeneğiyle sunduğu kartları tasarlayarak özgürce yansıtabildiği vurgulandı. Kampanya filmine Papara YouTube kanalından ve bu link üzerinden ulaşılabiliyor: youtube.com/watch?v=4C0VdRK1gPY

 

Kart ürünlerini çeşitlendiriyor

2016’dan bu yana kullanıcılarına hızlı, kolay, hesaplı ve keyifli finansal hizmetler sunan finansal teknoloji şirketi Papara, Papara Card ve tasarım kartın yanı sıra farklı kart ürünleri de sunuyor. 18 gram paslanmaz çelikten, yurt dışında isme özel üretilen ve yurt dışında da harcadıkça anında nakit kazandıran Metal Card’ın yanı sıra Batman ve Joker gibi çizgi roman karakterlerinden ilham alan Koleksiyon Kartları, dünyada görme engelliler için üretilen ilk kart olma özelliğini taşıyan Voice Card ve online alışverişleri kolaylaştıran sanal kart ürünleriyle Papara, 5,3 milyonu aşkın Papara Card kullanıcısıyla Türkiye’de ön ödemeli kart kullanımının artmasında da rol oynuyor.

 

Papara Hakkında

Papara, KPMG tarafından Global FinTech 100’de listelenen Türkiye’nin lider FinTech şirketidir. Türkiye’den seçilen 68’inci Endeavor girişimi olma başarısını gösteren Papara, özgün LinkedIn verileri ile belirlenen “LinkedIn En İyi Startup’lar 2022” listesinde ilk sırada yer almış, dünyanın önde gelen FinTech topluluklarından Finovate tarafından düzenlenen 2022 Finovate Awards’da “En İyi Mobil Ödeme Çözümü” seçilmiştir. 2016 yılında finansal hizmetleri herkes için hızlı, kolay, hesaplı ve keyifli hâle getirmek amacıyla kurulan Papara’nın 17 milyondan fazla bireysel kullanıcısı, aralarında Uber, Yandex gibi şirketlerin de bulunduğu 1.500’ü aşkın ticari kullanıcısı vardır. 570’ten fazla çalışanı olan ve Happy Place to Work® kapsamında Türkiye’nin en mutlu işyerleri arasında gösterilen Papara, ürün ve hizmetlerini daha geniş coğrafyalara yayarak bölgenin lider ve rekabetçi finansal teknoloji şirketi olmayı hedefliyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x